בלגן בגבעת זאב: תושבים דורשים מנציג יהדות התורה להתפטר

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on בלגן בגבעת זאב: תושבים דורשים מנציג יהדות התורה להתפטר
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חודשים ספורים בלבד לאחר הבחירות ברשויות המקומיות ובאגן איילות אשר בגבעת זאב החדשה הרוחות לא שקטות בכלל.

    בבחירות למועצה בגבעת זאב התמודדה רשימתה של יהדות התורנית כשבמקום הראשון נבחר רפאל מזרחי תושב אגן איילות ובמקום השני נבחר שלמה בריזל נציג קרלין ונציג של גבעת זאב הרגילה במקום השלישי הוצב חיים וינגרטן ראש אג"מ בזק"א אך קולות בודדים הפרידו בינו לבין כניסתו כחבר מועצה. תושבי אגן איילות מתלוננים כי מאז שמזרחי כנציג של השכונה נבחר למועצה כלום לא השתנה באיילות ולהיפך ישנם בעיות בפינוי אשפה שרחובות קטנים לא מפונים מאשפה "כשפנינו למזרחי הוא אמר שהרחוב לא תקין. נו ואז מה אתה כנציגינו מחובתך לפעול בענין" אומר תושב זועם.

    דוגמא נוספת מתוך התלונות על מזרחי היא בנושא בית הספר. "יש בניה בסמוך לביה"ס של הבנות .מדי יום בשעות שבנות מגיעות ללימודים משאיות יוצאות ונכנסות והבנות בסכנה, פנינו למזרחי וביקשנו שיבוא לשטח ויראה, תשובתו היתה תשלחו לי מכתב. וזה רק מקצת הבעיות. חשוב לזכור", אומרים אנשים בשכונה, "כי הלחץ להכניס את מזרחי הגיע מאחד מעסקני השכונה שהפעיל לחץ על מס' רבנים וידוע לנו שעומד משהו מאחורי זה".

    במוצ"ש שעבר התכנסו חברי הנהלת סניף דגל התורה של אגן איילות והטיחו ביקורת קשה מאד על רפאל מזרחי שנכח בישיבה. "תעשה לנו טובה ותתפטר" הטיחו לעברו. תושבי השכונה מציינים בגלוי כי כשהם צריכים סיוע פונים ישירות לנציג קרלין שלמה בריזל שאפילו שאינו גר באגן איילות אלא ביישוב למעלה ובכל מה שפנו הוא סייע על אתר.

    בשבוע האחרון נאספו יותר מ-100 חתימות ע"י תושבים שישלחו לרבני השכונה ולחכי"ם של יהדות התורה בדרישה לפטר לאלתר את רפאל מזרחי שלטענתם גורם נזק לאגן איילות.

    אם מזרחי יתפטר במקומו צפוי להכנס מס' 3 ברשימה חיים וינגרטן.

    לא הצלחנו עדיין להשיג את תגובתו של הרב מזרחי לדברים.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בתור תושב אני דוקא נתקלתי כמה פעמים ברב רפאל ומעבר למאור פנים שלו הוא עזר וסיע מעל ומעבר אני חושב שהכל ענין של גישה חוץ מזה שאת השעות והכח שהוא בזבז עד הכניסה לקואליציה שוות יותר ובהקשר לבריזל יתכן וזהוא סוג של חלוקת תפקידים